عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










حواسمون کجاس؟
قرار داشتیم به قرب الهی برسیم نه به دختر پسرای تو خیابون و دانشگاه و سایت
قرار بود جانشین خدا "خلیفه الله" باشیم نه جانشین شیطان
قرار بود برای خدا عبادت کنیم نه برای شیطان تبلیغ!
مراقب باش خوبی تو طناب شیطان نشه و به گردن کسی نیوفته!
قرار بود سیرت زیبا داشته باشیم نه به دنبال صورت زیبا باشیم!
به خودمون بیایم!
کسی از آسمون نمیاد مارو بگیره و بذاره توی صراط مستقیم..
خودمون باید رو به خدا حرکت کنیم!
پس رو به راه باش نه رو به بیراه...!

 

----------------------------------

رفتم نشستم کنارش

گفتم: برای چی نمیری گلات رو بفروشی؟

گفت:بفروشم که چی؟

تا هفته قبل میفروختم که با پولش ابجیمو ببرم دکتر دیشب حالش بد شد و مُرد ...

بعد با گریه گفت:تو میخواستی گل بخری؟

گفتم:بخرم که چی؟

تا دیروز میخریدم برای عشقم امروز فهمیدم باید فراموشش کنم...!

اشکاشو که پاک کرد, یه گل بهم داد با مردونگی گفت: بگیر باید از نو شروع کرد تو بدون عشقت,من بدون خواهرم‬ 

_________________________________alone for ever



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت10:57---24 فروردين 1392
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 14 / 10 / 1391برچسب:,ساعت22:31توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br